søndag 16. mai 2010

Waiting for the Morning..

neida, egentlig ikke. Morgenen er her allerede, den, vakker som bare en vindstille og nedbørsfri morgen kan være i mai :)
Men, var nok fortidlig våken i forhold til dagens planer. Når det er "things to do", er det ei tålmodsprøve å sitte pent med kaffekoppen og vente til det lir såpass langt på dag at naboene ikke vekkes av gny fra støvsuger og dunking av skapdører osv..
Ille nok at jeg legger meg seint til tider, tenker jeg,- om jeg ikke skal vekke dem med arbeidsstøy på en søndagsmorra ;)
Uffa meg, skulle ikke nevnt ordet arbeid og søndag i samme setning, det er jo helg... men, i dag er formen litte likar, og da må jeg prøve å få gjort noe av det jeg ikke har ordna tidligere i uka. Slik er det bare !
Morgenkaffen er forlengst inntatt, hm.. frokost kanskje, mens jeg venter ?
Fortsatt god søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar