onsdag 12. mai 2010

Da er det kvelden igjen, her.. alle msnsamtaler er avlogga, det samme med FB og TV.. og, JADA,- jeg er da røykfri :D Hadde en megarunde med røyking på Hjelset i helga, men fra søndag ettermiddag har jeg ikke smakt sorten.. og ikke før freddan på Hjelset heller..
Plasteret har selvfølgelig vært påklistra ( sammen med smilet mitt til tider), men i går våga jeg ikke annet enn rive det av.
Søndag ettermiddag/kveld fikk jeg noen rare "følelser" i bringa. ikke godt å si hva, eller beskrive det, men føles som om motorn min stoppa bittelittegranne, bare..
Og, siden dette her starta til samme tid mandag og tirsdag( ca 8 t etter plasterpåsettelse) også, så tok jeg en sjefsavgjørelse: Plasteret må av og jeg avnikotiniseres.. Tror kanskje at med et daglig nikotininntak på ca 2 mg totalt er det vel heavy å kjøre på med 21 mg plaster???
Har nok ikke vært helt patent i dag heller, for å si det sånn, men satser på en praktfull morgendag :)
Skulle kanskje snakka med en lege , men .. høres jo bare for sprøtt ut detta, til at en lege vil bry seg, tror jeg .
I dag fikk Skjønningen og Svigersønnen sin pjonaluer, håper de blir velbrukt !
Og,- ja.. jeg fikk tilsendt en lekker rosebukett i dag også... kan ikke begripe hvorfor det ? Søtt, var det :)

Var på langtur i går, var på Smøla i gravferd, hadde med to venninner i bilen.
Ærendet var jo ikke akkurat av det trivelige slaget for noen, men likevel så ble det slik en god dag, på en måte ! Presten snakka så personlig og varmt, en riktig sjeldenhet i slike anledninger ; og øyriket kasta sjalet og framsto i sin beste stas med sol og blå himmel.
Og, littegranne vind må til, skal man vite at man er ute i havgapet , syntes vi damene !
Vi tok oss tid til en liten kjøretur ut på Veidholmen, og så tilbake på vestsida av øya med vindparkfotostopp,ogut til Kyrhaug ble det også tid til før vi tok ferga i retur.
Slik slutta dagen av i kveldssol og vårvær, den som hadde starta med snøvær og problematiske veger for bilister med sommerdekk ( itte je..)

Nå er det natta her, savner narresmokken min, men det får bare våge seg... På fredag skal jeg legge på krukke uken(es) innsparinger ... Tenk om jeg kunne spart alle røykpengene til "ønsketing".. men tror nok de trengs i det daglige budsjettet her :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar