onsdag 19. mai 2010

Solskinnsdag

har vi fått i dag :) Det er liksom den ultimate maidagen.. rent bortsett fra null flagg..Klar blå himmel, sol og kun smårester av snø borti fjella..

Har en del merkedager/fødselsdager foran her nå, kjenner godt at det strammer, både på den ene og den andre måten. I dag bør jeg liksom prøve å få ordna et par tre kakebunner, gjøre ferdig en til i morgen, så har jeg en til søndag og en til mandag.. Men, det skal også handles gaver, - Ann Hege fyller 34 i morra, Magnulv blir 3 år på søndag, og Jan 65 på mandag.. Tross gjentatte runder med tankevirksomhet , har jeg enda ikke "kommet på" de ultimate gavene, så må nok til byen og finne gava til treåringen..Nytter vel ikke prøve å "bremse" utviklinga, selv om jeg innerst inne skulle ønske at det ikke var oppfunnet hjulgående leketøy til barn..Ikke uten dobbeltsikring mot veg og trafikk...
Til Ann Hege var det enklere i fjor, med Cohenbillettene, i år blir det nok litt "kjedeligere", frykter jeg. Og den "halvjubilanten" da ?Som ikke vil feires, men som jeg er redd blir skuffa over uteblitt markering ? Hva skal man da finne på? Korøving er det samme kveld også.. jaja, det ordner seg vel på et vis, først bli frisk :)
Nei, her trengs det morrakaffe og mere til før maskineriet mitt virker som det skal ..
Lykkelig onsdag til dere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar