torsdag 13. mai 2010

I dag er det "Helgatorsdag".. og her fremkom den med blå himmel, sol, lysegrønne bjørker og snøflekkete fjell.. DET er hva jeg kaller en ekte mai dag !

Hadde ikke tenkt denne bloggen skulle innholde tegn på sjukdom eller annen elendighet, bare små solskinnsdrypp, liksom.
Men.. i dag undres jeg på : dersom jeg, for å spare hode og hjerne, prøver å tenke bare smååå tanker, da kan jeg vel ikke beskyldes for å være SMÅLIG??
I bærre lurte, lekso..

Er jo ei dame som helst ikke vil misforståes eller misforstå, men skal det først skje, så må dere misforstå meg rett !!
Nei, på med de mørke brillene og ut i sola.. enda greier jeg meg godt med krim og pjoning, sjøl om det går litt småtterier ned innvortes som erstatning for narresmokken:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar