lørdag 29. mai 2010

Mai er nesten over...

og fremdeles er jeg røykfri ! Men sannelig savnes nikotinpinnen ved verandabruk, ved stress, ved oppkavelse og forkavelse.. enda.. Men jeg innrømmer villig at jeg er litt stolt også, da..

Nydelig lørdag i dag, reker og hvitvin på verandaen til lunsj, det blommer på æille vegger, og er rett så trivelig der ute ! Mye trafikk att og fram til Bud nede på veien, men heldigvis lite sirener eller blålys.

Var innom på Røshol og titta på fjøstomta. Jammen hadde de rukket å grave mye siden starten i går, men utrolig lite stein i jorda, synes jeg.. Ikke mye berggrunn, nei.. håper den leira er av det stabile slaget.. men alt det kan jo bygningsekspertene nå for tida :) Heldigvis!!
Var ikke folk heime på garden, men jeg fikk tatt et bilde da, "dokumentert" liksom.. hm.. hvor er det bildet, tro?

Skulle nok vaska hus og luka bed og gjort mye rart i dag, men tar det lugnt.. det "fusker" av og til et sted, uten at jeg kan si hva det er.. Sikkert berre treillskapen ! Men den kan jo være ubehagelig nok å kjenne på at en har i seg.. Lykkelig den som er uvitende :)

Landskamp i fotball på tv, seinere er det MGP.. må vel prøve å holde seg våken så lenge. Blir vel korte netter for tida, mye våken og tidlig oppe..OG seint i seng..
Må vel kanskje finne på noe småvarmt til kvelden også, siden det var så enkel lunsj.. men jammen ble det god dip av glassmayo og sweet chili..hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar